Tijdens mijn vakantie in Zeeland in mei 2010 werd ik gebeld door een journalist die voor SP!TS bezig was met een artikel over online identiteit. Hij zocht nog een expert opinion van een psycholoog en ik heb hem daarbij geholpen. Het was een leuk gesprek over Hyves, online coaching, identiteit, waarheid en jezelf anders voordoen.

Op vrijdag 07-05-2010 werd het artikel in de de SP!TS gepubliceerd. Ik heb het artikel even online naar PDF geconverteerd en als Issuu document hieronder geplaatst.

[issuu viewmode=presentation layout=http%3A%2F%2Fskin.issuu.com%2Fv%2Fcolor%2Flayout.xml backgroundcolor=FFFFFF showflipbtn=true documentid=100531094634-2d7a002588e44752be99c8370ac8b1f7 docname=interview-spits-online-identiteit username=mcoster loadinginfotext=Wees%20ook%20online%20lekker%20jezelf showhtmllink=true tag=spits width=630 height=722 unit=px]

mischa
Chief Psychology Officer (CPO)Grey Matters
Mischa is mediapsycholoog en Chief Psychology Officer bij Grey Matters. Mischa gelooft in de waarde van psychologie voor organisaties en marketingactiviteiten en is bedenker van de titel 'Chief Psychology Officer', waar inmiddels meerdere organisaties invulling aan hebben gegeven.

Persuasion godfather dr. Robert Cialdini zie over Mischa: "During a career of researching and teaching the Principles of Persuasion, I have never encountered anyone who understands better than Mischa Coster how they apply and can be effectively used within Social Media."
Getagd op:                                

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *