Gisteren werd ik tijdens de radio-uitzending van BNR waarin ik geduldig aan het wachten was op een leuk item met Simone Levi, in de auto gebeld door het Nederlands Dagblad. Weg radio (carkit neemt hem over) maar wel een leuke gesprek! Hilbert Meijer wilde wel eens weten hoe iemand als Lady Gaga zo veel followers kan krijgen (valt overigens wel mee, op moment van schrijven zijn het er slechts 9,886,811) en wat dat betekent voor haar invoed op deze followers. Het interview is vandaag gepubliceerd op de site van het ND maar omdat het achter een logincode zit heb ik er even een PDF van gemaakt die makkelijk leesbaar is. Tot mijn grote en aangename verrassing zag ik dat Hilbert ook collega mediapsycholoog William Rice had gebeld waarmee ik regelmatie broedt op nieuwe ideeen en concepten. Tevens was dr. Peter Kerkhof gebeld, communicatiewetenschapper aan de VU waar ik wel eens koffie mee drink.

Wat ik echter voornamelijk leuk vond was om te zien dat onze verhalen en verklaringen elkaar zeer goed aanvulden. Oh well,  beoordeel zelf:

[issuu layout=http%3A%2F%2Fskin.issuu.com%2Fv%2Fcolor%2Flayout.xml backgroundcolor=FFFFFF showflipbtn=true autoflip=true autofliptime=6000 documentid=110518120611-d5aa861d71d04cad9bd09f072704d308 docname=interview-nd-ladygaga username=mcoster loadinginfotext=ND%20-%20Hoeveel%20invloed%20heeft%20lady%20Gaga%20met%201.000.000%20followers%3F showhtmllink=true tag=followers width=600 height=425 unit=px]

 

 

mischa
Chief Psychology Officer (CPO)Grey Matters
Mischa is mediapsycholoog en Chief Psychology Officer bij Grey Matters. Mischa gelooft in de waarde van psychologie voor organisaties en marketingactiviteiten en is bedenker van de titel 'Chief Psychology Officer', waar inmiddels meerdere organisaties invulling aan hebben gegeven.

Persuasion godfather dr. Robert Cialdini zie over Mischa: "During a career of researching and teaching the Principles of Persuasion, I have never encountered anyone who understands better than Mischa Coster how they apply and can be effectively used within Social Media."
Getagd op:                                                    

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *