Grey Matters is een onderzoeks- en adviesorganisatie bestaande uit experts uit diverse competentiegebieden, met als gemene deler media, persuasion en gedragsverandering. Op deze manier pakken wij gedragsbeïnvloedingsvraagstukken vanuit een multidisciplinaire invalshoek aan.

Grey Matters is opgericht door mediapsychologen William Rice en Mischa Coster. Wij werken met een netwerk van associates die per klantvraag en project ingeschakeld kunnen worden afhankelijk van de benodigde expertise.

Chief Psychology Officer (CPO) at Grey Matters

Mischa werkt samen met klanten en relaties aan vraagstukken op het raakvlak van online media, psychologie en techniek. Hij is gespecialiseerd in persuasion, het veranderen van gedrag met behulp van multimedia en internetcommunicatie via social media.Hij is bestuurslid van het platform NIMA Customer Insights en mede-oprichter van Grey Matters.Daarnaast is hij blogger bij Marketingfacts, lifehacking.nl en gastblogger bij MolBlog.

Focus: Persuasion, strategie, marketing, social media, conversie

Opleidingen: MSc in Mediapsychologie, MA in European Multimedia

Keywords: analytisch, communicator, psychologie, gedrag, beïnvloeding, persuasion, proces, ontwerp, creatief, technologie, lifehacker, social, web2.0, learner, focus, productiviteit, waarde.

 

 

Chief Digital Officer (CDO) at Grey Matters

Focus: Media, Psychology, Digital Transformation, Big Data & Analytics, Innovation, Technology

With a background as a Media Psychologist, I have a strong interest in the area where new technological developments impact media and people – and vice versa.
Because of this I have a different perspective on what’s going on in our world:
“What’s happening to media, What’s happening to us?”
This perspective provides a different angle to discussions around the possible impacts of technology and how to optimize for adoption, either within an organization or with it’s customers.

In ons netwerk zitten uitsluitend SME’s (Subject Matter Experts):

  • Mediapsychologen
  • Economisch psychologen
  • Interaction designers
  • Wetenschappelijk onderzoekers
  • Copywriters
  • Intervention mapping experts
  • Online conversie consultants
  • Web analytics consultants
  • Graphic designers
  • Hoogleraren
  • Marketeers
  • Storytellers
  • Crossmedia consultants.

Wanneer je onderdeel wilt uitmaken van het Grey Matters professional network, meld je dan met een motivatie en beschrijving van je werkzaamheden aan bij onze LinkedIn groep.