Vroeger was er het “old school” netwerken: persoonlijk, gericht op aandacht voor elkaar, maar tevens meestal niet frequent en lastig om elkaar te blijven volgen. Met andere woorden: 1.0

De afgelopen jaren heeft het fenomeen ‘netwerken’ zich deels verplaatst naar online omgevingen en systemen. Volgen, status updates, connections, alles online en vrij vluchtig. Dit is netwerken 2.0

Vanaf 2010 is er behoefte gekomen aan een andere manier van netwerken. Persoonlijk, aandachtig, maar gebruik makende van alle moderne middelen en kanalen om toch ‘verbonden’ te blijven. Face-to-face afgewisseld met online networking en social media.

Hoe 2 personen hun (zakelijke) relatie op- en uitbouwen. 1+1=3.0

Vanwege de trend voor 2010 om online en offline netwerken beter te combineren, hebben Andrew David en ik een workshop ontwikkeld die voorziet in deze behoefte. Netwerkvaardigheden, zowel online als offline, per situatie en per fase van een relatienetwerkcyclus bekeken.

Tijdens de workshop Netwerken 1+1=3.0 krijg je praktische bagage mee die je nodig hebt om in de huidige online/offline wereld effectief te netwerken. Er wordt gewerkt met jouw eigen inbreng/vraag.

Wat leer je?

  • Persoonlijke aandacht geven en ontvangen
  • Communicatievaardigheden (connectie maken en houden)
  • Een relatiecyclus herkennen en bepalen binnen welke fase welke type communicatie het meest geschikt is
  • Online netwerken mbv LinkedIn/Twitter/Mindz/Facebook
  • Personal branding: hoe kom ik over en hoe presenteer ik mijzelf zowel online als offline?
  • Wanneer je voor welk medium of aanpak kiest (Belang, prioriteit en tijd)

Maximale effectiviteit bij op- en uitbouwen van een (zakelijk) relatienetwerk

Nieuwsgierig naar deze workshop? Kijk dan op de MINDZ website voor meer informatie en om je in te schrijven.

mischa
Chief Psychology Officer (CPO)Grey Matters
Mischa is mediapsycholoog en Chief Psychology Officer bij Grey Matters. Mischa gelooft in de waarde van psychologie voor organisaties en marketingactiviteiten en is bedenker van de titel 'Chief Psychology Officer', waar inmiddels meerdere organisaties invulling aan hebben gegeven.

Persuasion godfather dr. Robert Cialdini zie over Mischa: "During a career of researching and teaching the Principles of Persuasion, I have never encountered anyone who understands better than Mischa Coster how they apply and can be effectively used within Social Media."
Getagd op:                                                                

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *