Enige tijd terug werd ik door Kimberly van den Berg van Perstribune ondervraagd over het fenomeen ‘Reality TV’. Dit leuke gesprek heeft geresulteerd in een artikel in Perstribune:

[issuu viewmode=presentation layout=http%3A%2F%2Fskin.issuu.com%2Fv%2Fcolor%2Flayout.xml backgroundcolor=FFFFFF showflipbtn=true documentid=110405080346-ba200b208c1349f89dfd4d8c0c4bba45 docname=interview-perstribune-realitytv username=mcoster loadinginfotext=Interview%20Perstribune%20over%20Reality%20TV showhtmllink=true tag=impact width=640 height=452 unit=px]

mischa
Chief Psychology Officer (CPO)Grey Matters
Mischa is mediapsycholoog en Chief Psychology Officer bij Grey Matters. Mischa gelooft in de waarde van psychologie voor organisaties en marketingactiviteiten en is bedenker van de titel 'Chief Psychology Officer', waar inmiddels meerdere organisaties invulling aan hebben gegeven.

Persuasion godfather dr. Robert Cialdini zie over Mischa: "During a career of researching and teaching the Principles of Persuasion, I have never encountered anyone who understands better than Mischa Coster how they apply and can be effectively used within Social Media."
Getagd op:                                

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *