Tijdens mijn road trip naar Frankrijk werd ik gebeld door journalist Luuk Kortekaas van het AD met de vraag of ik iets kon vertellen over de impact die de iPhone de afgelopen 5 jaar op ons leven heeft gehad. Na een erg leuk vraaggesprek van een half uur (lang leve T-Mobile Grenzeloos) is op de 5-jarige verjaardag van de iPhone een artikel in het Algemeen Dagblad geplaatst. Lees hieronder het resultaat:

[issuu viewMode=singlePage width=420 height=603 embedBackground=%23000000 backgroundColor=%23222222 documentId=120703085054-e529872ceff1468d948d7a684e336b57 name=interview-ad-5-jaar-iphone username=mcoster tag=communicatie unit=px v=2]

mischa
Chief Psychology Officer (CPO)Grey Matters
Mischa is mediapsycholoog en Chief Psychology Officer bij Grey Matters. Mischa gelooft in de waarde van psychologie voor organisaties en marketingactiviteiten en is bedenker van de titel 'Chief Psychology Officer', waar inmiddels meerdere organisaties invulling aan hebben gegeven.

Persuasion godfather dr. Robert Cialdini zie over Mischa: "During a career of researching and teaching the Principles of Persuasion, I have never encountered anyone who understands better than Mischa Coster how they apply and can be effectively used within Social Media."

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *